NewsLab kåret til årets contentbyrå 2018!

 
Blogg
May 09 2018
 

Fire år etter oppstarten, gikk NewsLab til topps under Årets Byrå tirsdag kveld.

Kåringen arrangeres av Dagens Næringsliv i samarbeid med analyseselskapet Regi, som har intervjuet over 1150 byråkunder på jakt etter vinnere.

Nettopp det at tilbakemeldingene fra våre egne kunder førte NewsLab til topps i content-kategorien, gjør seieren ekstra viktig, forteller daglig leder Kristiane Roe Hammer:

– Det er så gøy at den aller første store prisen vi vinner er den viktigste. Nemlig der kundene selv kårer de beste byråene. Dette inspirerer oss skikkelig til å jobbe på videre!

NewsLab har i dag faste og gode kunder som Storebrand, Telenor, Canal Digital, Visit Norway/Innovasjon Norge, Tekna, Noroff, Aleris, Odeon kino (tidligere SF Kino), Hafslund Strøm, FOX, National Geographic og Dressmann.

Hos alle disse har vi etablert et svært tett og godt samarbeid, der hver kunde har en fast kontaktperson i NewsLab.

– Vi ser at det nære forholdet vi har til våre kunder er givende for alle parter. Enten det gjelder spørsmål eller oppdrag, små som store, ser vi at våre kunder setter pris på å kunne kaste ball med en som kjenner deres organisasjon inn og ut, sier Roe Hammer.

– Dette gjør det også mulig for oss å bidra med de beste rådene og det mest treffende innholdet – hele veien fra idéstadiet til distribusjon i de rette flater.

Nå leter NewsLab etter nye, dyktige ansatte! Les mer om NewsLab og hvem vi leter etter hos Talent Media. Mer om Årets Byrå og de andre vinnerne leser du hos Dagens Næringsliv.

Vil du høre mer om hva NewsLab kan gjøre for og med deg? Ta kontakt med daglig leder Kristiane Roe Hammer på 986 04 388 eller kristiane@newslab.no.

 
→ Share: Facebook, Twitter, Google+