Loyalty

 

For å synliggjøre Loyalty lager vi innhold som bygger opp kunnskapsnivået innen kundeservice og salg i den nordiske bransjen.

 
 
År
2019 - nå
Utfordring
Synliggjøre fordelene med å koble på eksperter innen salg og kundeservice for bedrifter, gjøre ansatte enda mer stolte av arbeidsplassen sin, og oppdatere bransjen på automatisering av kundeservice.
Løsning
Skape innhold med fokus på kunnskapsdeling, og vise frem folka fulle av erfaring. Metoder og verktøy, samarbeidspartnere og effektive løsninger.
 
 
Resultat
Bransjen mottar oppdatert informasjon rundt relevante tema gjennom innhold forståelig på alle plan, og for alle kunnskapsnivåer. Sakene oppnår gode lesertall og engasjerte mottakere som ofte ønsker å lære mer om for eksempel digitale medarbeidere og andre automatiserte løsninger.
Distribusjon
Mens vi venter på at de flotte nye nettsidene skal lanseres publiseres innholdet i Loyaltys Medium-kanal, og i sosiale kanaler.
 
 
Om prosjektet

Som kunde har man i dag svært høye forventninger. Det skal helst ikke oppstå problemer, og gjør det det skal de enkelt kunne fikses uten problemer eller tid brukt i kø.

Loyalty jobber med kundeservice og callcenter for en rekke bedrifter og har over 15 års erfaring. De har samlet et svært kompetent team mellom Torshov og Sagene i Oslo, og tilbyr både team og teknologi til sine samarbeidspartnere. Sammen med Loyalty jobber vi for at de skal være synlige i sin bransje. Og det betyr å dele på noe av den kunnskapen og kjærligheten til faget som man sitter med.