Telenor

 

Gjennom et mangeårig godt samarbeid med Telenor, har NewsLab fått et unikt innblikk under panseret på et av Norges mest spennende teknologimiljøer.

 
 
År
2014 - nå
Utfordring
Å lage godt forbrukerstoff for Telenors kunder – og dem som potensielt vil bli det.
Løsning
Målrettede og opplysende saker som er relevante for eksisterende og nye Telenor-kunder.
 
 
Resultat
Sakene som produseres for Telenor oppnår jevnlig svært gode lesertall, og leserundersøkelser viser også at de settes pris på hos publikum.
Distribusjon
Saker, videoer og bilder distribueres på egne nettsider (Online.no og tidligere Link.no), og distribueres via Facebook, nyhetsbrev, native ads og andre relevante kanaler.
 
 
Om prosjektet

Med over tre millioner mobilkunder og over 850.000 bredbåndskunder i Norge, har Telenor en unik mulighet til å nå ut til både eksisterende og nye kunder med interessant og godt stoff – i stadig flere kanaler.

Derfor er NewsLab blitt involvert som hovedprodusent av innhold på Online.no. Vi var med på oppstarten av teknologibloggen Link.no, der ny og spennende teknologi utforskes jevnlig. I tillegg utformer vi et av Norges mest leste nyhetsbrev.

Etter flere års tett samarbeid med Telenor har vi i NewsLab utviklet svært god kjennskap til mangfoldet av spennende folk, tjenester, teknologi og muligheter selskapet rommer. Dette drar vi nytte av når vi produserer tekst, bilder og videoer på en rekke av Telenors egne flater.